Pasaulinė mobiliųjų inovacijų ir dizaino lyderė kompanija HTC ruošiasi pristatyti ambicingiausią iki šiol reklamos kampaniją, kurios veidu tapo žinomas aktorius, filmų „Geležinis žmogus“, „Keršytojai“, „Šerlokas Holmsas“ ir kt. žvaigždė Robertas Downey Jr.
Pasaulinė mobiliųjų inovacijų ir dizaino lyderė kompanija HTC ruošiasi pristatyti ambicingiausią iki šiol reklamos kampaniją, kurios veidu tapo žinomas aktorius, filmų „Geležinis žmogus“, „Keršytojai“, „Šerlokas Holmsas“ ir kt. žvaigždė Robertas Downey Jr. Šia kampanija įmonė nori pažymėti 17 mobiliųjų inovacijų kūrimo metų. Reklaminė akcija „Pokytis“ prasidėjo rugpjūčio 15 d.
Pagrindine ambicingos kampanijos žinute siekiama pasakyti, kad HTC kuria reikšmingus pokyčius rinkoje, kurdama inovacijas bei „viską, ko nori vartotojai“. Reklamos veidas Robertas Downey Jr. įkūnys bendrovės sukurtus ir dar tik kuriamus pokyčius bei pademonstruos, kaip HTC pakeitė mobiliųjų ir išmaniųjų telefonų rinką.
„HTC inovacijos, autentiškumas ir drąsa leido mums kurti pokyčius mobiliųjų telefonų rinkoje ir sukurti tai, ką vartotojai šiandien vadina geriausiu išmaniuoju telefonu pasaulyje – „HTC One“. „Pokyčių“ reklamine kampanija siekiame įtvirtinti HTC, kaip išmaniųjų telefonų rinkos novatorės, pristatančias naujas technologijas ir kuriančios pokyčius, vardą“, – sakė bendrovės HTC pasaulinės rinkodaros vadovas Benas Ho.
Aktorius Robertas Downey Jr. su HTC pasirašė dvejų metų bendradarbiavimo sutartį. Pirmosios reklamos buvo filmuojamos Majamyje (JAV).